De 12 provincies slaan de handen wederom ineen!

De 12 provincies slaan de handen weer ineen! Op zaterdag 23 maart, aansluitend aan het partijcongres, wordt alweer de vierde editie van het 12 provinciën diner georganiseerd. Met dit benefietdiner zamelen we geld in voor de Europese verkiezingen op 6 juni.  Het 12 Provinciën Diner zal plaatsvinden op dezelfde locatie als het partijcongres, namelijk in Hart van Holland, Nijkerk.

Programma
De avond bestaat uit een diner, entertainment, interviews met CDA-prominenten en een veiling.

Een bekende CDA’er zal de aanwezigen door de avond heen leiden. Onze lijsttrekker en kandidaten voor Europa zullen ook aanwezig zijn evenals onze partijleider Henri Bontenbal en onze bewindspersonen.

Veiling
We zamelen geld in door de verkoop van stoelen en tafels, maar ook via een veiling. Heeft u als provincie of als lid iets te veilen? Mail dan voor 14 maart a.s. naar [email protected].

Doel en kosten
Een mooie gelegenheid om een stoel of een tafel te kopen voor u en uw gasten. De opbrengst is bedoeld voor het vullen van de campagnekas voor de Europese Verkiezingen. De helft van de opbrengst gaat naar de landelijke campagnekas en de andere helft naar de provincies. U kunt zelf aangeven naar wie uw donatie zal gaan bij uw aanmelding.

Het belooft een mooie avond te worden, voor €220,- heeft u een stoel en voor €2200,- een tafel met 9 stoelen (en een gast aan uw eigen tafel).