20 mei 2014

Uitvoering project van Waternet in Huizen roept vragen op van de CDA-AGV fractie

Wim Zwanenburg, voorzitter van het CDA Huizen en voor het CDA actief in het bestuur van het waterschap Amstel, Gooi en Vecht, gaat kritische schriftelijke vragen stellen aan het dagelijks bestuur van het waterschap.

Aanleiding is de aanleg van een duiker als onderdeel van het watergebiedsplan Huizen, bij de Huizermaatweg. Het waterschap heeft deze klus uitbesteed aan Waternet.

Op de politieke markt van zaterdag 17 mei werd Zwanenburg verschillende keren aangesproken over dit project. Hij kreeg te horen dat 13 man er 13 weken aan zouden hebben gewerkt. Naar aanleiding daarvan heeft hij zelf de locatie bezocht. Het werk is inmiddels klaar. ‘Maar toch wil ik meer weten over de uitvoering,’ aldus Zwanenburg. ‘Wij willen graag dat Waternet efficiënt werkt om de waterschapsbelastingen voor de burgers niet uit de hand te laten lopen.’

Wim Zwanenburg werd onlangs door het CDA gekozen als lijsttrekker voor de waterschapsverkiezingen. Die zijn op 15 maart 2015. Meer nieuws vindt u op 6fm.nl.