31 maart 2016

GR2018: nog twee jaar!

Op 21 maart 2018 gaat Nederland naar de stembus voor de gemeenteraadsverkiezingen. Dat lijkt nog ver weg, maar een goede voorbereiding begint vandaag al. Sterker nog, op zaterdag 19 maart waren er ruim 350 actieve CDA'ers op de Dag van de Afdeling in Ede. En het belangrijkste gespreksonderwerp daar: de GR18.

Wat moet er dan nu al voorbereid worden? Goed personeelsbeleid vraagt nu al uw aandacht! Voer dit voorjaar de (laatste) functioneringsgesprekken met de zittende fractie. Volgend jaar is het tijd voor de beoordelingsgesprekken en wel of niet op de volgende lijst. En als u voorziet dat u een tekort zal hebben aan goede jongeren/ vrouwen/ ondernemers/ senioren of wat voor soort mensen dan ook op de lijst, is het goed om nu gericht nieuwe leden te werven. Dan kunnen zij een poosje mee draaien in de afdeling voordat de vraag van de lijst aan de orde komt. Veel succes!

Presentaties en achtergrondinformatie
Van enkele workshops tijdens de Dag van de Afdeling zijn de presentaties op verzoek verkrijgbaar bij de Afdelingendesk: [email protected].

April, maand van het functioneringsgesprek
Gaat u functioneringsgesprekken voeren? Kijk dan hier voor ons aanbod handreikingen en trainingen.