06 september 2024

Provinciale voorzitters gezocht!

Bij het CDA zijn een aantal hele mooie interne vacatures beschikbaar die we onder jullie aandacht willen brengen:

Als voorzitter ben je het gezicht van jouw provinciale afdeling. Je zit de vergadering van het provinciaal bestuur voor en leidt de ALV's. Je overlegt regelmatig met de Statenfractie en houdt functioneringsgesprekken met de Statenleden. Je draagt een duidelijk en herkenbaar CDA profiel uit waarbij onze kernwaarden centraal staan. Daarbij heb je als provinciaal voorzitter ook inspraak in de verenigingsraad van het CDA.

De tijdsinvestering kan bij deze functie fluctueren van 5 uur per week tot piekbelastingen van 20 uur per week. Het is dus belangrijk dat je beschikt over voldoende tijd en daar op een flexibele wijze mee kunt omgaan. De voorzitter wordt ‘in functie gekozen’ door de ALV.

Ben jij straks de nieuwe voorzitter van het CDA in Noord-Holland, Zeeland of Zuid-Holland?