17 oktober 2013

Wim van de Camp schenkt foto's Koninklijk Huis gemeente Graft-De Rijp

Burgemeester Ria Oosterop-van Leussen van gemeente Graft-De Rijp neemt zaterdag 19 oktober om 14.00 uur foto's in ontvangst uit handen van CDA Europarlementariër Wim van de Camp. Deze foto's zijn afkomstig van de foto-expositie "het Koninklijk Huis en Europa".

Europarlementariër Wim van de Camp organiseerde dit voorjaar de foto-expositie "het Koninklijk Huis en Europa". Deze expositie werd officieel geopend door prins Constantijn. Na de expositie ging Wim van de Camp op zoek naar een goede bestemming voor de foto's. Het gaat om een aantal waardevolle foto's van hoge kwaliteit. Het is belangrijk dat de afbeeldingen terechtkomen bij een partij die er ook daadwerkelijk wat aan heeft en er wat mee doet. Omdat gemeente Graft-De Rijp volgend jaar de eer heeft de eerste Koningsdag te vieren, is de keus op onze gemeente gevallen.

Burgemeester Ria Oosterop-van Leussen maakt graag gebruik van dit mooie aanbod en neemt de 18 foto's aanstaande zaterdag met plezier in ontvangst. Eén foto krijgt een mooie plek toegewezen in de kamer van de burgemeester. De andere foto's worden geëxposeerd in de publiekshal van het gemeentehuis.

Koningsdag 26 april 2014
Gemeente Graft-De Rijp staat aan de wieg van een groots begin: de komende tijd gaan we vol enthousiasme samen op weg naar Koningsdag 2014. Koningsdag is een primeur voor De Rijp. We laten daarom graag zien wat er zo bijzonder is aan ons dorp. Deze foto-expositie draagt daaraan een steen bij.

Noot voor de pers:
U bent van harte uitgenodigd bij de overhandiging van de foto's aan de burgemeester op zaterdag 19 oktober om 14.00 uur in het Gemeentehuis Graft-De Rijp, Sloep 7 De Rijp.