Uitnodiging voor digitale bijeenkomst met Herman van Rompuy en Jan Peter Balkenende

Het bijzonder partijcongres markeert een hernieuwde start waarbij wij samen verder bouwen aan ons CDA. Een investering in jonge talenten maakt daar deel van uit.

Daartoe zal op 23 oktober een hybride bijeenkomst plaatsvinden met als sprekers:

Prof. Dr. Herman Achille graaf Van Rompuy
Titel: Het belang van Europa in tijd van Brexit en Corona

Prof. Dr. Jan Peter Balkenende,
Titel: De toekomst van de Europese christendemocratie in een tijd van Strategic Autonomy, Green Deal en de SDGs

De bijeenkomst zal In Den Haag zijn van 4 - 6.15 p.m. met lezingen en discussie.

De bijeenkomst kunt U ook live in Den Haag bijwonen met de mogelijkheid voor ontmoeting met de sprekers en andere CDA (oud) leiders; voor de live ontmoeting met borrel en diner vragen wij een bijdrage. U kunt zich aanmelden via het mailadres: [email protected] en ontvangt dan nadere informatie. De opbrengsten van het evenement gaan naar het Steenkampinstituut, dat jonge CDA politici opleidt in het gedachtengoed van het CDA.

Ook kunt U de lezingen digitaal volgen en hoewel we formeel geen entree geld voor het digitale gedeelte vragen verzoeken wij u wel om €50, aan het Steenkampinstituut bij te dragen.

U kunt U opgeven via het emailadres [email protected] en krijgt dan een
bevestiging. U kunt via onderstaande doneer knop uw betaling verrichten:

De betaling via de betaalbutton loopt via Buckaroo.

Een extra bijdrage voor het Steenkampinstituut kan altijd worden gedaan op de rekening van het Prof Steenkampfonds NL09INGB0658382799

Wij horen graag van U!

Met hartelijke groet namens het bestuur van het Prof Steenkampfonds

Rein Willems

Het bestuur van het Steenkampfonds wordt gevormd door Rein Willems, Yvonne Timmerman-Buck, Hans Hillen, Marianne Luyer, Geert van den Goor, Geert Janssen en Wim van de Camp.