29 mei 2024

Iedereen welkom om 4 juni

In aanloop naar de Europese verkiezingen organiseert CDA Flevoland op dinsdagavond 4 juni in het Baken Stad College in Almere een politiek café met als thema's Veiligheid en Migratie.

Met de verwoestende oorlog in Oekraïne, een steeds dominanter wordend China en een instabiele politieke situatie in de Verenigde Staten verandert de wereld. We kunnen niet zonder een Europa dat onze vrijheid en manier van leven beschermt. Een ander Europees en zeer actueel onderwerp is migratie. En dan gaat het niet alleen om asielbeleid, maar migratie in de brede zin van het woord. Hoe krijgen we daar grip op?

Wij horen steeds meer geluiden dat mensen zich zorgen maken over veiligheid en migratie. Alle reden om dit politiek café te organiseren, waarin wij met onze Flevolandse kandidaat voor het Europarlement, Johan van Slooten, hierover van gedachten wisselen.

Dus denk en praat met ons mee,

Iedereen is welkom!

19.45 uur Inloop met koffie en thee