30 oktober 2010

Campagne in Sneek

Vrijdagmiddag 29 oktober gaan we enthousiast op pad metPieter de Vries op de bakfiets en Petra van den AkkerJan Roelof Middeldorp en Rinske Poiesz-Zijlstra lopen naar de veemarkt. Hier in de hal is de zeer succesvolle rommelmarkt voor de PKN kerken en ja duizenden bezoekers stromen naar binnen.

Wij hebben het druk en kunnen maar liefst 7 kisten appels aan bieden. Maar het zijn rooie! Ja, dat is de sociale buitenkant maar met een groen hart en: Zijn ze echt gratis, kost het niets? Ja , de mensen nemen dankbaar een appeltje aan. De reacties zijn bijna altijd positief en veel CDA gevoel. En wat een mazzel dat wij de flyers al kunnen aanbieden!!!!

Zaterdag 30 oktober gaan wij Jan Roelof, Matthijs BeuteGea Akkerman- Wielinga en Rinske ’s ochtends weer op pad. Matthijs koerst snel en zonder moeite op de bakfiets naar de veemarkt. Hier aangekomen verbazen we ons over de rust , wat een tegenstelling met gister, de mensen druppelen naar binnen en nemen wel of niet de appel aan. Toch een succesvolle ochtend, en alle tijd voor een cda - praatje!