20 februari 2011

CDA jongerenkandidaten spuiten groene graffiti

Groene graffiti is een milieuvriendelijke manier om op de straat een tekst aan te brengen. Met behulp van een mal en een hogedrukspuit vestigen de drie jongerenkandidaten de aandacht op het CDA. Groene graffiti is een ludieke manier om een andere twist te geven aan graffiti. Door het schoonspuiten van de straat door een mal heen, waar CDA in staat, worden alleen die letters schoongemaakt.

Teernstra, Poepjes en Strijker willen dat er een frisse wind gaat waaien in de Friese politiek. Er moeten meer onderwerpen over jongeren op de agenda. Jongeren hebben immers een duidelijke mening en hebben de toekomst.

“Weg met een benauwende kaasstolp over Fryslân!” De tijd van politieke ideeën die worden doodgesmoord in nota’s, evaluaties en ellenlange betogen is voorbij. De Friese jeugd heeft de toekomst. Fryslân moet niet leegstromen omdat hier geen kansen zijn. Bovendien zitten er op dit moment te weinig jonge mensen in de Staten. Hoe kunnen jonge mensen zich nog vertegenwoordigd voelen? Via de sitewww.wykommederoan.nl worden de standpunten wereldkundig gemaakt.