12 november 2010

CDA Súdwest Fryslân op bezoek bij verzorgingshuis Avondrust te Makkum

Kandidaten van CDA Súdwest Fryslân hebben op donderdag 11 november jl. een bezoek gebracht aan de bewoners van verzorgingshuis Avondrust te Makkum. Het werkbezoek werd gecombineerd met een bezoek van schoolkinderen van de plaatselijke basisschool aan het verzorgingshuis. CDA kandidaat-raadsleden Gerard HuitemaUilkje Attema en Anneke Reitsma kwamen de bewoners en het personeel verwennen met een stukje oranjekoek met CDA logo.

Terwijl zich buiten het herfstweer flink roerde was het binnen een erg gezellig samenzijn met de 90 kinderen en de bewoners van het verzorgingshuis. Een huiselijke sfeer met jong en oud.

Dichtbij, korte lijnen en oog voor zorg, wonen en welzijn. Dit zijn de punten waar het CDA voor staat. Er is een nieuw elan uitgezet, waarbij samen met de vertrouwde gezichten ook vele nieuwe enthousiaste mensen zich hebben aangemeld om de komende jaren zich in te zetten voor onze omgeving. De grote gemeente hoeft geen afstand te kweken, maar kan ook zeker dichtbij zijn. Het bezoek van het CDA aan verzorgingshuis Avondrust is hier een sprekend voorbeeld van. Aandacht voor zowel jong als oud.

Het CDA heeft grote bewondering voor het team verzorging en verpleging als ook voor de vele activiteiten welke zij voor de bewoners organiseren. Deze mensen werken vanuit hun hart met als doel de bewoners een zo prettig mogelijke leefomgeving te bieden.