14 maart 2017

Morgen gaat het gebeuren CDA de grootste politieke partij van Nederland!

Beste CDA-vrienden en -vriendinnen,

Wat ben ik trots op de campagne die we met elkaar voeren.

Waar je ook kijkt, zie je dat het CDA aanwezig is. Ook dit weekend zag ik overal foto’s van enthousiaste CDA’ers in groene jassen in gesprek met de kiezer op straat, van de tientallen borden in het buitengebied en van vele kandidaten in debat met de collega’s van andere partijen. Een ding is zeker. Deze verkiezingen zijn één van de spannendste ooit. Dus moeten we alles op alles zetten om tot woensdagavond de kiezer te overtuigen van een stem op ons CDA.

De afgelopen jaren hebben wij met elkaar stevig gebouwd. Dag voor dag, steen voor steen. Samen hebben we een nieuw verhaal neergezet dat staat als een huis. Een verhaal dat antwoord biedt op de grote zorgen van deze tijd, maar ook een verhaal waarmee we met overtuiging en trots naar de kiezer kunnen gaan. We hebben een geweldig kandidatenteam, enthousiaste afdelingen en niet te stoppen vrijwilligers. Alleen al daarom ben ik ervan overtuigd dat het CDA woensdag als winnaar uit de bus komt! Want een groot CDA is nodig, meer dan ooit. Ook nu de economie weer langzaam aantrekt, maken veel mensen zich nog steeds zorgen over de samenleving waarin we leven. Over het verval van waarden en normen, over een tijd waarin voor veel mensen ‘ik’ belangrijker is dan ‘wij’.

Ons programma biedt die mensen een nieuw perspectief. In de zorg voor elkaar, onze voorstellen voor een eerlijke economie en een sterke samenleving. En in onze keuze voor familie en gezin, en waarden en tradities. Wij zijn geen partij van loze beloftes, maar van haalbare oplossingen. De komende dagen komt het er echt op aan. Ik roep u op om deze laatste dagen zo veel mogelijk mensen in uw omgeving dit verhaal te vertellen. Overtuig hen van het idee dat verandering mogelijk is en dat we het vertrouwen in de samenleving kunnen herstellen. We weten uit ervaring dat veel kiezers pas op het allerlaatste moment een keuze maken en bij deze verkiezingen telt meer dan ooit iedere stem. Daarom gaan we door tot het moment dat woensdagavond de stembussen sluiten. Mag ik rekenen op uw hulp? Ik dank u hartelijk voor uw inzet, enthousiasme en vertrouwen.

Ik ben ongelooflijk trots op dit CDA. Voor een land dat we door willen geven!

Met vriendelijke groeten, Sybrand Buma

Wat kan ik de laatste paar dagen doen?

Overtuig uw buurman, tante, vriendin, collega’s, postbode, partner en/of neef om op het CDA te stemmen. Jullie zijn de ambassadeurs van onze partij en we hebben deze extra stemmen echt nodig! Kijk op www.CDA.nl/besteideeen voor een overzicht van onze beste ideeën voor een beter Nederland. Bent u actief op social media? Laat dan ook daar van u horen! Dit kan bijvoorbeeld door berichten van het CDA en uw favoriete kandidaat te delen! Help uw lokale afdeling bij de laatste campagne-activiteiten op dinsdag en woensdag. Doneer hier voor ons landelijk slotoffensief