31 maart 2017

Geef uw mening. Hoe ziet de ideale provinciale weg eruit?

De provincie Gelderland wil graag weten wat weggebruikers belangrijk vinden op de provinciale wegen. Hoe ziet de ideale provinciale weg eruit?

Deze informatie kan Provinciale Staten helpen bij de besluitvorming over de toekomst van het provinciaal wegennet. Vul de enquête in Let op: de enquête werkt alleen in Chrome, Internet Explorer en Mozilla Firefox. Terug naar nieuwsoverzicht Enquête gebruik van provinciale wegen in Gelderland Openen Opslaan Voortgang: 0% Gegevens Vervolg gegevens Afsluiting   Enquête gebruik van provinciale wegen in Gelderland

Voor gebruikers van een I-Pad, I-Phone of Apple Computer is gebleken dat zij de privacy instellingen in Safari (tijdelijk) moeten aanpassen zodat het formulier werkt.

1. In welke regio van Gelderland woont of werkt u?

Geef - als u in Gelderland woont - de regio aan waar u woont. Als u alleen in Gelderland werkt, geef dan de regio aan waar u werkt. *   Achterhoek Arnhem e.o. Rijk van Nijmegen Rivierenland Veluwe Gelderse Vallei (rond Ede-Wageningen) Ik woon/werk buiten Gelderland

2. Met welk vervoermiddel rijdt u meestal op de provinciale wegen? *   Personenauto Vrachtwagen Motor (Brom)fiets/elektrische fiets Landbouwvoertuig

3. Wat is uw algemene beeld van de provinciale wegen in Gelderland? *   Te druk Er wordt goed gebruik van gemaakt Rustig

4. Hoe gebruikt u de provinciale wegen? *   Vooral als kortste route om bij mijn bestemming te komen Vooral als aantrekkelijke route naar mijn bestemming Vooral als alternatief bij files op de snelweg

5. Hoe vaak rijdt u langere stukken (> 5 km) over provinciale wegen in Gelderland? *   Dagelijks Een paar keer per week Een paar keer per maand Zelden   Klik op OK om door te gaan.