29 augustus 2017

Berichten met betrekking tot de hele gemeente

Berichten met betrekking tot de hele gemeente Provincie

Openstellingsbesluit Fysieke Investeringen Innovatie Landbouw-Water 2017 (POP3) Openstellingsbesluit Fysieke Investeringen Innovatie Landbouw-Water 2017 (POP3) Berichttype: verordeningen en reglementen Uitgever:

Provincie Gelderland Locatie: Gelderland Publicatiedatum: 2017-08-28 zoek.officielebekendmakingen.nl/prb-2017-3782.html Regeling “Niet-productieve investeringen voor biodiversiteit, natuur, landschap en hydrologische maatregelen PAS“ Regeling “Niet-productieve investeringen voor biodiversiteit, natuur, landschap en hydrologische maatregelen PAS“ Berichttype: verordeningen en reglementen Uitgever:

Provincie Gelderland Locatie: Gelderland Publicatiedatum: 2017-08-28 zoek.officielebekendmakingen.nl/prb-2017-3781.html Aanwijzing belastingdeurwaarders en administratief invorderingsmedewerkers Aanwijzing belastingdeurwaarders en administratief invorderingsmedewerkers Berichttype: verordeningen en reglementen Uitgever:

Provincie Gelderland Locatie: Gelderland Publicatiedatum: 2017-08-28 zoek.officielebekendmakingen.nl/prb-2017-3785.html RegionaalSamenwerkingsorgaan Vorming en Opleidingsplan OVIJ 2016 Vorming en Opleidingsplan Omgevingsdienst Veluwe IJssel Berichttype: verordeningen en reglementen Uitgever:

RegionaalSamenwerkingsorgaan Omgevingsdienst Veluwe IJssel Locatie: Gelderland Publicatiedatum: 2017-08-28 zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2017-492.html Convenant medezeggenschap Omgevingsdienst Veluwe IJssel 2015 Convenant taakverdeling CGO, GO's en ondernemingsraden en faciliteiten van het CGO en de GO's van de omgevingsdiensten in Gelderland Berichttype: verordeningen en reglementen Uitgever:

RegionaalSamenwerkingsorgaan Omgevingsdienst Veluwe IJssel Locatie: Gelderland Publicatiedatum: 2017-08-28 zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2017-497.html Ziekteverzuimprotocol Omgevingsdienst Veluwe IJssel 2015 Ziekteverzuimprotocol omgevingsdiensten in Gelderland Berichttype: verordeningen en reglementen Uitgever:

RegionaalSamenwerkingsorgaan Omgevingsdienst Veluwe IJssel Locatie: Gelderland Publicatiedatum: 2017-08-28 zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2017-496.html Procedureregeling functiebeschrijving en -waardering OVIJ 2015 Procedureregeling functiebeschrijving en –waardering Gelderse Omgevingsdiensten, conversietabel functiehuis Gelderse Omgevingsdiensten en functiematrix Gelders Stelsel Omgevingsdienst Veluwe IJssel Berichttype: verordeningen en reglementen Uitgever:

RegionaalSamenwerkingsorgaan Omgevingsdienst Veluwe IJssel Locatie: Gelderland Publicatiedatum: 2017-08-28 zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2017-495.html Machtiging VNG selectielijst 2016 Aansluiting van Omgevingsdienst Veluwe IJssel bij de 'Ontwerp selectielijst gemeenten en intergemeentelijke organen 2016' Berichttype: verordeningen en reglementen Uitgever:

RegionaalSamenwerkingsorgaan Omgevingsdienst Veluwe IJssel Locatie: Gelderland Publicatiedatum: 2017-08-28 zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2017-494.html CAR/UWO Omgevingsdienst Veluwe IJssel 2016 Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling en Uitwerkingsovereenkomst (CAR/UWO) voor de Omgevingsdiensten in Gelderland 2016 Berichttype: verordeningen en reglementen Uitgever:

RegionaalSamenwerkingsorgaan Omgevingsdienst Veluwe IJssel Locatie: Gelderland Publicatiedatum: 2017-08-28 zoek.officielebekendmakingen.nl/bgr-2017-493.html Afmelden e-mailservice Deze attendering is op 2017-08-29 00:25:51 uur samengesteld. Deze publicaties zijn voor het grootste gedeelte afkomstig van www.officielebekendmakingen.nl, de officiële bron van officiële overheidsinformatie. De overige publicaties verwijzen naar de website van de betreffende overheidsorganisatie. De overheden zelf zijn verantwoordelijk voor de volledigheid en de inhoud van de collectie. Ook zorgen de overheden zelf voor het beheer en de actualisatie van de collectie die wordt getoond. In gevallen waarin zekerheid essentieel is, dient u de juistheid van de tekst te verifiëren in de officiële bronnen.

Deze e-mail komt tot stand onder verantwoordelijkheid van het Kennis- en Exploitatiecentrum Officiële Overheidspublicaties.