14 november 2017

Informatiebijeenkomsten 'Veilig financieel ouder worden' 28 en 30 november

Op dinsdag 28 en donderdag 30 november zijn er bijeenkomsten van het project 'Veilig Financieel Ouder Worden'. Dit project is een initiatief van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. De bijeenkomsten zijn bedoeld voor oudere inwoners uit de gemeente, hun familie, mantelzorgers, hulpverleners en overige belangstellenden. Centraal staat het veilig beheren van financiën en het voorkomen van misbruik.

Sprekers zijn Frank Wassink (notaris), Marjolijn Haasbroek (Alzheimer Nederland), Henk Veldman (Rabobank), Jan Stelwagen (notaris) en Minie Walma (Netwerk Dementie). Voor vragen zijn diverse professionals aanwezig.

Data en tijdstippen informatiebijeenkomsten Dinsdag 28 november - De Boskamp, A. Schweitzerlaan 25, Epe. Aanvang: 14.00 uur.

Donderdag 30 november - De Speulbrink, Brunholdplaats 5, Vaassen. Aanvang 14.00 uur. Aanmelden of meer informatie Aanmelden of meer informatie?

Neem dan contact op met Hermien van der Beek van SWO/E (Stichting Welzijn en Ondersteuning Epe) of Lida van Moorst van Viattence via respectievelijk (0578) 62 09 88 of (0578) 68 80 74. Of via de mail: [email protected] of [email protected].