04 december 2017

Inloopbijeenkomst herinrichting gedeelte Dorpsstraat en Apeldoornseweg, Vaassen

Graag nodigen wij u uit voor de eerste inloopbijeenkomst over het project ‘Herinrichting gedeelte Dorpsstraat en Apeldoornseweg in Vaassen’. Tijdens deze avond presenteren wij u het voorlopig ontwerpplan voor de nieuwe inrichting. Het gaat om het gedeelte van de Dorpsstraat en Apeldoornseweg, gelegen tussen de Kosterstraat en de Laan van Fasna in Vaassen. Deze avond bespreken wij graag het ontwerp met u.

Wanneer:

woensdag 13 december a.s. van 19.30 – 21.00 uur

Waar:      Kerkelijk centrum  ‘De Rank’, Torenstraat 15 te Vaassen

Wij willen voor dit deel van de Dorpsstraat en Apeldoornseweg een aantrekkelijk herinrichtingsplan ontwikkelen. Een plan dat bijdraagt aan de verkeersveiligheid, leefbaarheid én het verblijfskarakter van deze weg versterkt. Om deze doelen te bereiken maken wij graag gebruik van uw inbreng. Het ontwerpplan voor de nieuwe inrichting van deze weg is samen met een lokale klankbordgroep ontwikkeld. Deze groep bestaat uit bewoners en ondernemers van het betreffende deel van de Dorpsstraat en Apeldoornseweg.

Voor meer informatie over dit project, kunt u contact opnemen met de heer R. Hartgers van de afdeling Ruimte, eenheid Beheer, email: [email protected].