17 januari 2018

Parkeren Sint Martinusplein Epe

Parkeren Sint Martinusplein

In Epe Actueel Nieuws Parkeren Sint Martinusplein

Inmiddels zijn de werkzaamheden aan het Sint Martinusplein gestart. Aannemer BAM is tot mei druk met de herinrichting. Werkzaamheden Het Sint Martinusplein krijgt extra parkeerplaatsen en een extra ontsluiting ter hoogte van de voormalige kerk. Er komt een bredere wandelroute langs de winkels, de zogenaamde winkel-acht.

Naast de huidige groenstructuur worden nieuwe bomen geplant op beeldbepalende zichtlocaties. Bij de aanleg van het plein wordt gebruik gemaakt van duurzame materialen. De Hoofdstraat blijft tijdens de werkzaamheden gedeeltelijk toegankelijk voor het verkeer. Het centrum en de parkeerplaatsen blijven altijd bereikbaar. Om het tekort aan parkeerplaatsen op te vangen zal een aantal medewerkers van de gemeente hun auto parkeren achter het voormalige TNT gebouw.

Daardoor kunnen ondernemers en inwoners gebruik blijven maken van de parkeerplaatsen op het Sint Martinusplein.

Meer informatie? Voor de actuele stand van zaken rondom de werkzaamheden houdt u de facebookpagina van BAM Infra in de gaten. www.facebook.com/Sint-Martinusplein