29 september 2017

Werkzaamheden Heerderweg

Op maandag 2 oktober wordt er begonnen met de werkzaamheden aan de Heerderweg. Het eerste traject tot de Norelbocht zal duren tot eind december. De weg wordt dan afgesloten vanaf het politiekantoor tot in de Norelbocht. Vanaf Heerde wordt de weg ter hoogte van de Zwarteweg afgesloten. Lokaal verkeer kan tot aan de Norelbocht ter hoogte van de Vemderweg komen, maar niet doorrijden naar Epe. Fietsers kunnen er wel langs!

Gelijk met het aanpakken van de weg komt er in het midden van de weg een regenwaterriool. De provincie voert dit uit voor de gemeente. Het glasvezelbedrijf is niet ingegaan op de diverse uitnodigingen van de provincie om gelijk een leiding te leggen! Vitens vervangt diverse aansluitingen en zal tijdelijk waterleidingen afsluiten. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met Theo Segeren van Vitens, tel. 026-3690111. Er komt geluidsarm asfalt en de verlichting zal worden vervangen.

Voor vragen over dit project kunt u mailen naar [email protected] en bedrijven kunnen voor maatwerkoplossingen contact opnemen met Paulien Bisschop tel. 052565988 of per mail [email protected]