07 maart 2022

Met de prikstok op pad

Zaterdag 5 maart heeft het CDA een ronde gelopen door de kern van Heerde en van Wapenveld.

In plaats van flyers uitdelen voor de verkiezingen liepen de kandidaten met de prikstok zwerfvuil op te ruimen. Wel werden er her en der flyers van de andere politieke partijen uit de struiken gevist, wat de nodige hilariteit tot gevolg had.

Lijsttrekker Stephan Nienhuis gaf aan: In ons verkiezingsprogramma hebben we staan dat steeds meer inwoners onze prachtige omschrijven met: “Wonen waar anderen op vakantie gaan”, met zijn allen hebben we een verantwoordelijkheid om zorgvuldig om te gaan met onze natuur en onze leefomgeving. Daar horen ook schone straten en bermen bij. Op deze manier wilden we vandaag ons steentje bijdragen. We hebben veel positieve reacties ontvangen en er zijn flink wat kilo’s zwerfvuil opgeruimd. Ook de CDA deelnemers kijken met enthousaisme terug op een geslaagde actie. Dit gaan we vaker doen was de algemene mening.