22 januari 2018

Rob de Graaf op nummer 1 bij CDA Heumen

Het CDA Heumen heeft Rob de Graaf opnieuw verkozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in de gemeente Heumen. Na vier succesvolle jaren als fractievoorzitter zal hij ook de komende jaren de waarden van het CDA uitdragen. De top 3 wordt aangevuld door de andere CDA Raadleden Sander Meij en Jan van de Burgt. De rest van de lijst is aangevuld met ervaren krachten en nieuwe gezichten. Nieuw talent is er onder andere met Martine Hoos. Jan Gerrits maakt de top 5 af. Hij zal de fractie met raad en daad ondersteunen. Samen met de andere kandidaten hopen zij zo veel mogelijk stemmen voor het CDA te krijgen om zich sterk te kunnen maken voor een mooie gemeente. De traditionele waarden van het CDA - rentmeesterschap, gespreiden verantwoordelijkheid, solidariteit en publieke gerechtigheid - staan hierbij centraal.