05 november 2017

Verslag Congres

Op zaterdag 4 november  2017 vond in het Concertgebouw de Vereeniging in Nijmegen het CDA-partijcongres plaats. We kijken terug op een mooie, drukke en feestelijke dag. We willen alle aanwezigen en betrokkenen bedanken!

Het CDA is terug in het hart van de samenleving'. Dat zei Sybrand Buma  op het partijcongres in Nijmegen. 'Lang moest gezocht worden naar de juiste coalitiepartijen. Vier partijen namen die verantwoordelijkheid wel. Vier partijen met zeer uiteenlopende visies, maar met toch een heel sterke gezamenlijke ambitie. Het is gelukt, en ik ben trots op het bereikte resultaat.' Lees hier meer over zijn verhaal .
Wie nu regeert, moet een antwoord geven op deze grote vragen’, stelde partijvoorzitter Ruth Peetoom in haar toespraak. ’Wie nu regeert moet bezorgde mensen een reden geven om te vertrouwen. En moet een steeds sterker verdeelde samenleving weten te verbinden.’ Lees hier meer over haar verhaal .

Benieuwd naar wat er zaterdag zoal gebeurde? Via de onderstaande nieuwsberichten praten wij jou helemaal bij: