08 juni 2017

Input-avond voor verkiezingsprogramma 2018-2022

Op 22 juni a.s. organiseert CDA Winterswijk een input-avond voor het verkiezingsprogramma. Het CDA Winterswijk vindt het belangrijk om ook voor de komende raadsperiode van 2018 tot 2022 een breed gedragen verkiezingsprogramma te kunnen presenteren. Politiek is voor het CDA niet alleen voor en door de mensen in de raadszaal, maar moet juist vanuit de maatschappelijke organisaties, verenigingen, bedrijven en vooral ook van de inwoners van Winterswijk komen.

Deze avond wordt gehouden op de eerste etage van het Raadhuis, Mevrouw Kuipers Rietbergplein 1 om 20.00 uur met inloop vanaf 19.45 uur

Vragen die deze avond de revue zullen passeren zijn bijvoorbeeld;

-  welke ontwikkelingen vindt u de afgelopen 3 jaar positief/negatief binnen de gemeente Winterswijk

-  welke veranderingen moeten de komende bestuursperiode prioriteit hebben binnen onze gemeente etc.

Ook zullen de onderwerpen

•  waarden en tradities

•  sterke samenleving

•  familie en gezin