18 mei 2019

Een mooie campagne in centrum Winterswijk

We hadden er naar uit gekeken: gezamenlijk campagne voeren voor de Europese Verkiezingen met onze collegefractie uit Duitsland: CDU Vreden. Onze Gelderse kandidaat Henk Jan Ormel had ook nog toegezegd om te komen. Gisteravond nog even met enkele fanatiekelingen handige uitdeelzakjes gemaakt en vanmorgen om 9 uur was iedereen present in het dorp. Van de CDU Vreden-fractie waren Elisabeth Ingenhorst, Chistoph Terrahe en Denis Gescher aanwezig. Onze CDA kandidaat (nr 5 op de lijst) Henk Jan Ormel, zijn vrouw Jacqueline en PR man Jeroen Berends schoven na een interview met RTV Slingeland aan bij het gezamenlijk ontbijt.
Hierna trokken we als campagne-karavaan door Winterswijk. Onze Duitse gasten waren aangenaam verrast met de aanwezigheid van onze Duitse collega’s en de promotie-pakketjes gingen ook grif van de hand en toezeggingen om op Henk Jan Ormel of Markus Pieper  te stemmen werden vaak gegeven.
Kortom een geslaagde campagne voor een super kandidaat die Nederland hopelijk zal vertegenwoordigen en zich hard zal gaan maken op zijn speerpunten: veiligheid, verduurzaming en voedsel. Vandaag staat er nog een goed artikel over de situatie in Boxtel van hem in De Gelderlander: https://bit.ly/30vqldY