31 oktober 2017

Leden kiezen Ilse Saris als lijsttrekker

Op een goed bezochte ledenvergadering bevestigden de leden van CDA Winterswijk de voordracht van het bestuur om Ilse Saris de komende gemeenteraadsverkiezingen als lijsttrekker boven aan de lijst te zetten. Zij werd unaniem gekozen en kreeg van voorzitter André Sletering de felicitaties en een mooie bos bloemen. Ilse beloofde tijdens de verkiezingen en de daarop volgende vier jaar zich optimaal in te zetten voor CDA Winterswijk. De rest van de mooie lijst met kandidaten wordt op 11 december aan de leden voorgelegd op de volgende ledenvergadering.  Verder werd deze avond het verkiezingsprogramma besproken. Enkele amendementen werden ingediend en na goede discussies werd het conceptprogramma aangepast vastgesteld door de aanwezige leden. Sandra Prinsen werd bedankt voor haar inzet als kartrekker en eindredacteur van de schrijversgroep. Het definitieve verkiezingsprogramma zal over enkele dagen gepubliceerd worden.

Voor foto's van deze avond klikt u hier