04 januari 2017

De beste wensen!

En toen was het ineens 2017. Een nieuw jaar met nieuwe kansen en uitdagingen. We zitten weer boordevol energie om er voor de mensen in Peel en Maas tegenaan te gaan. De afgelopen jaren hebben we veel organisaties bezocht en met mensen gesproken over wat hen bezig houdt. Mensen die vol trots hun vereniging of bedrijf hebben laten zien. Vrijwilligers die ons hebben bijgepraat over de uitdagingen van het vrijwilligerswerk. Die bezoeken zorgen voor nog meer inspiratie voor onze fractie. Ook dit jaar gaan we weer met veel mensen in gesprek. De eerste werkbezoeken aan bedrijven, verenigingen en andere organisaties zijn al gepland. Heeft u ook nieuws, wilt u onze fractie ergens over bijpraten of wilt u gewoon eens een kop koffie met ons drinken? Geef dit dan aan bij één van onze raadsleden en we maken een afspraak.

Wij wensen u een gelukkig en vooral gezond 2017.

De gemeenteraadsfractie van CDA Peel en Maas