18 mei 2024

Sport in Loosbroek

We weten allemaal dat het primaire doel van een sportvereniging is om sportbeoefening voor en door leden mogelijk maken. Maar naast deze kerntaak heeft vrijwel iedere vereniging een mooi aanbod van sociale activiteiten voor hun leden. Er bestaan ook omnisportverenigingen waarbij meerdere sporten tegelijk worden beoefend en deze omnnivereniging vind je in Bernheze in Loosbroek op sportpark de Hoef.

Daar wordt hard gewerkt aan een nieuw sportpark om zowel voetbal, korfbal als ook tennis samen tegelijktijdig te laten plaatsvinden. De kernwaarden van Sportclub Loosbroek - respect, samenhorigheid en gezelligheid - zie je terug bij de vele vrijwilligers die dagelijks allerlei hand-en-spandiensten verrichten om dit sportpark gebruiksklaar te maken. Het belooft een modern sportpark te worden waar de komende jaren door jong en oud gesport kan worden. Iets wat dan ook ten goede komt aan de leefbaarheid van ons kleine dorp. Velen kijken uit naar de feestelijke opening van het hernieuwde sportpark. Namens CDA Bernheze wil ik graag allen die de aanleg mede mogelijk hebben gemaakt alvast feliciteren met het prachtige resultaat.

Chantal Kanters

Raadslid CDA Bernheze

CDA Bernheze: altijd in de buurt!