31 mei 2024

CDA

De campagne voor de Europese Verkiezingen op 6 juni krijgt morgen, zaterdag 1 juni om 13:00 uur, nog een extra boost in de geboortestad van onze CDA lijsttrekker Tom Berendsen! Samen met partijleider Henri Bontenbal, andere landelijke kopstukken en zoveel mogelijk leden, zal het CDA zichtbaar aanwezig zijn in Breda-Centrum: in en rond de Grote Markt. Om in gesprek te gaan en natuurlijk om nog zoveel mogelijk mensen te overtuigen om op het CDA te gaan stemmen. Aansluitend vanaf 14:00 uur is er voor leden een slotmanifestatie in Almkerk. Voorafgaand geldt in Breda: iedereen sowieso zeer welkom en sluit gerust aan bij de "groene" golf door Breda! Vanaf 12:45 uur is het verzamelen op het Kasteelplein. Flyers, jas, sjaal. Nog even daar niet in het geelzwart maar CDA groen.... doe gezellig mee!