20 maart 2012

Jongeren en Politiek? Het Kan!

De jeugd neemt het politieke heft in handen

Op 20 maart 2012 is het dan zover! Jongeren willen zelf mee hun toekomst bepalen en dit niet door andere laten bepalen.  Voel jij je verantwoordelijk, dan kun je op deze avond gedeputeerde Ruud van Heugten uitdagen!

Waar gaat het over?

De jeugd in Peelland (Asten, Someren, Deurne, Gemert-Bakel, Laarbeek en Helmond) weet zelf wat ze belangrijk vinden voor de toekomst. Zij willen zelf beslissen over hun toekomst en niet dat de ouderen over hun beslissen. Op 20 maart om 20:30 uur gaat bekend politicus Ruud van Heugten uit Helmond op de zeepkist in Café Zeezicht in Helmond. Hij zal jou uitdagen om met hem in debat te gaan! Daarna mag je als je wilt zelf op de zeepkist om je mening kenbaar te maken en hierover in discussie te gaan.

Geïnteresseerde jongeren van 15 – 35 jaar uit Someren, Asten, Deurne, Gemert-Bakel, Laarbeek en Helmond willen we uitdagen om het heft in handen te gaan nemen!

Wie stelt wat aan de kaak deze avond?

Ruud van Heugten is al jarenlang CDA politicus. Eerst voor de stad Helmond, daarna voor de Tweede Kamer, daarna voor de provincie Brabant. Op 20 maart willen we met hem in gesprek gaan over onderwerpen als jeugd, de regio Peelland en alle onderwerpen die jij wilt! Dat is het mooie! Jij mag een politicus elke vraag stellen die jij maar wilt! Het is een politieke avond voor jongeren! Dat betekent dus maar één ding: jij bent de baas!

Interesse

Kom gerust naar deze avond om eens aan de politiek te snuffelen. Je hoeft absoluut geen lid te zijn van een politieke partij en breng gerust vrienden mee, die een gezellige politieke avond willen beleven.
Meer informatie op

We zien je graag op dinsdag 20 maart om 20:00 in Café Zeezicht in Helmond!  (Steenweg 2-4 - 5707 CG Helmond)