02 maart 2013

Jubileum CDJA Peelland

Uitnodiging

(voor CDA bestuurders en leden)

2014 wordt een zeer belangrijk jaar voor onze afdelingen. Als CDJA Peelland willen wij de CDA afdelingen helpen waar mogelijk en om een goed begin te maken nodigen wij u uit om samen met ons wat te komen drinken en een praatje met elkaar te maken. Deze netwerkavond zal in het teken staan van de gemeenteraadsverkiezingen en bied u de kans om kennis te maken met de andere CDA’ers in onze mooie Peelregio. Daarnaast hebben we ook een aantal provinciale politici uitgenodigd die u kunnen bijpraten over lopende ontwikkelingen op provinciaal gebied.

De netwerkavond is tevens onze jubileumborrel. Het CDJA Peelland zal dan namelijk precies één jaar bestaan. Dit willen we samen met u vieren.

U bent van harte welkom om deze netwerkavond bij te wonen. Tijdens deze avond geven wij u meer informatie over onze ondersteunende rol bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 en daarnaast kunt u kennis uitwisselen met andere CDA afdelingen. Daarnaast is het ook bedoeld als gewoon een gezellige avond! We gaan proosten op een mooi resultaat in 2014!

De activiteit zal plaatsvinden in Café Zeezicht, Helmond op donderdag 21 maart om 20.00.

We hebben geprobeerd de agenda zoveel mogelijk af te stemmen met de raadsvergaderingen in de regio. Op 21 maart zijn er in de gemeenten Deurne, Gemert-Bakel, Someren & Asten geen raadscommissies. In Helmond is er op 21 maart een rekenkamercommissie (17.30).