03 november 2013

CDA Gemert-Bakel zet de bloemetjes buiten op 9 en 16 november

De herfst doet weer zijn intrede en de winter volgt. CDA Gemert-Bakel vindt het tijd om nu alvast voorbereidingen te treffen voor een fleurige lente. In het kader van bezuinigingen zijn vele mooie perkjes binnen onze gemeente vervangen door gras. Iets wat wij jammer vinden, maar wat ook ook veel van onze inwoners jammer vinden. Daarom willen we deze perkjes opfleuren en om dat te bereiken gaan we op 9 en 16 november bloembollen planten. Maar alleen op de plekken die u graag aangeplant zou willen zien. Dus, heeft u zo'n grasperkje in uw omgeving, en ziet u deze graag wat opgefleurd, meldt u dan nu aan en wij komen bij u langs. Wij zullen de bloembollen planten en natuurlijk een gezellig praatje met u maken.

Wilt u zich aanmelden of heeft u nog vragen? Dit kan door een mail te sturen naar Stefan Janszen, [email protected]

Zien wij u op 9 of 16 november?

Stefan Janszen,
CDA Gemert-Bakel