19 april 2016

CDA wil met u in gesprek over zorgen

Zorgen voor elkaar. Het klinkt zo logisch en vanzelfsprekend. Echter in de praktijk weten we dat mensen vaak aanlopen tegen allerlei obstakels als het gaat om zorg. En dat geldt zowel voor zorgverleners als mensen die zorg nodig hebben.  Het CDA vindt het belangrijk van beide groepen te horen waar ze tegenaan lopen. Gewoon de dagdagelijkse problemen zodat we als partij kunnen kijken wat we kunnen doen om zaken te verbeteren.

Want blijft het bij deze bijeenkomst?
Nee, het CDA wil de komende maanden op verschillende manieren info ophalen over dit onderwerp. Deze bijeenkomst is de start. U zult dus nog meer van ons gaan zien en horen.
In het najaar willen we alle info die we verzameld hebben gaan delen met het landelijke CDA  waarbij we u tegen die tijd ook van harte bij uitnodigen. We zullen dan aangeven wat we als lokale CDA gaan oppakken en we zullen onderwerpen neerleggen bij onze landelijke vertegenwoordigers waarbij we ze tevens direct om een reactie vragen. Door onze inspanningen niet alleen lokaal te houden denken we u op deze onderwerpen beter te kunnen helpen!

Dus kom ons alstublieft vertellen wat u bezig houdt. Naast met u in gesprek gaan willen we u ook meenemen in mantelzorg, Zorgcoöperatie en regionale samenwerkingen op het gebied van zorg (Peelgemeenten).

Wanneer: donderdag 28 april om 20:00 uur
Waar: De Weijerij in Milheeze

We hopen u te mogen ontmoeten!

CDA Gemert-Bakel www.cda.nl/noord-brabant/gemert-bakel of check onze Facebook-pagina.