25 april 2022

40 jarig jubilium Esterade met koninklijk tintje

Afgelopen zondag 24 april vierde de wijkaccommodatie de Esterade in Grave haar 40ste bestaansjaar. Er waren springkussens voor de jeugd en een vol musikaal programma voor volwassenen. De zaal zat nog nooit zo vol vertelde een van de vrijwilligers.

De Esterade heeft haar bestaan te danken aan de vele hard werkende vrijwilligers. Deze vrijwilligers hebben niet alleen gevochten voor het bestaan van het gebouw, maar inmiddels ook het gebouw in een nieuw jasje gestoken. Daarnaast hebben ze er hard aan gewerkt om het gebruik van de accommodatie te vergroten. Op dit moment kennen ze weken achter elkaar waarop ze elke avond vol zitten.

Enkele vrijwilligers houden zich al jaren bezig met de accommodatie. Een liefdevolle inzet waar enkele vrijwilligers vandaag extra voor werden beloond door de uitreiking van een koninklijk lintje door de burgemeester. Het CDA wil Els en Hannie, en alle andere vrijwilligers en lintjesontvangers, van harte feliciteren en bedanken voor de tomeloze inzet om de gemeenschap draaiende te houden!