13 februari 2022

Onze gemeenteraadsleden zijn voor iedereen bereikbaar

Onze gemeenteraadsleden van CDA Land van Cuijk blijven in contact met onze inwoners van het Land van Cuijk. Vandaar dat we hiervoor een speciale pagina in het leven hebben geroepen.

De fractie van CDA Land van Cuijk blijft na de herindeling voor iedere inwoner uit elke kern klaar staan. De veel gestelde vraag is: "Hoe bereik je ze dan?". Eigenlijk heel simpel: via deze pagina kun je terrecht voor vragen over jouw kern in het Land van Cuijk. Per dorp en/of stad staan één of meerdere fractieleden voor je klaar waar je met eventuele vragen, opmerkingen, klachten of zorgen kunt delen.

Daarnaast blijft de fractie natuurlijk actief de verhalen ophalen in de dorpen en kernen in het Land van Cuijk. Bekijk voor onze geplande bijeenkomsten dan ook regelmatig onze agenda. Aanmelden van een bijeenkomst kan via dezelfde pagina, of je kunt een mailtje naar ons bestuur sturen.