01 mei 2024

Joep Baltussen - April 2024 in de gemeenteraad

Deze maand bezochten we met de CDA-fractie De Driewiek in Boxmeer-Noord. Bewoners vertelden ons hoe de wijk in de afgelopen jaren tegen steeds meer problemen aanloopt. Het is wel duidelijk dat deze wijk onze aandacht en actie verdient! Wordt vervolgd…

Mooi nieuws kwam in de krant voorbij over de Maaslijn, die blijft voor mij toch een punt van aandacht. De voorbereidingen zijn inmiddels in gang gezet en dat is hoog tijd.

Ander goed nieuws kon ik zelf schrijven. Alle gemeenteraadsleden mogen in de Maasdriehoek om beurten een column schrijven en deze week was de beurt aan mij. Ik heb de stand opgemaakt na 2 jaar gemeente Land van Cuijk en verbaasde me dat er al best wel veel bereikt is in die tijd. Teruglezen kan via https://www.kliknieuwsdemaasdriehoek.nl/nieuws/column/221812/-raadslid-aan-het-woord-we-gaan-gewoon-de-goede-kant-op

Het geeft energie om die concrete resultaten te zien en maakt me enthousiast om nog veel meer positieve ontwikkelingen aan te zwengelen. Vol goede moed vooruit!