29 mei 2024

Podcast met Ben Peters

Dinsdag 28 mei was onze Raadslid Ben Peters te gast bij het radioprogramma Regelkevers bij Omroep Land van Cuijk.

In deze podcast gaat Ben Peters (CDA Land van Cuijk) uitgebreid in over de mogelijkheid om de bibliotheek in Grave te integreren in De Sociëteit. En om daar vervolgens met meer verenigingen een soort van MFA (Multi Functionele Accommodatie) van te maken. Momenteel wordt daar de Catharinahof voor gebruikt en daar is niet iedereen even gelukkig mee. Het kan overigens wel een kwestie van jaren worden vooraleer daar een besluit over genomen gaat worden.

Verder komt het autoluw maken van de binnenstad aan de orde en ook de teambuildingsdag van het CDA Land van Cuijk in Oeffelt. En ook het inloop-uurtje, dat elke tweede vrijdag van de maand van 10 tot 12 uur voor de inwoners van Grave in de bibliotheek wordt gehouden door de Graafse raadsleden.