21 maart 2011

CDA en Nederland Doet!

Onder deze titel hebben een aantal CDA’ers zich op 19 maart jl. gemeld bij de Zorgboerderij “De Buitenkans” om een aantal klussen te klaren.

Elize Bon, Wim Swart en Hans Huis in ’t Veld gingen met een stel vrienden, die zich ook hadden opgegeven, aan de slag om een hek met verlichting te maken en om een groot aantal balken in de grondverf te zetten. Onder een stralende zon werd er hard gewerkt om Erica en Ton van Leeuwen, eigenaren van de boerderij, een handje te helpen bij het onderhoud van hun zorgvoorziening in onze gemeente aan mensen met een verstandelijke beperking of een handicap  waarvan wij nauwelijks van het bestaan op de hoogte waren.

Tijdens de lunch, die werd bereid door een aantal kinderen en hun begeleiders, werd door Erica een overzicht gegeven van de activiteiten die op de boerderij plaatsvinden.
Voor meer informatie zie: www.debuitenkans.com

Het werd een plezierige en leerzame dag.

Op de foto van Maria Overtoom zien we Elize, Wim en Hans met Erica van Leeuwen