28 oktober 2015

Heer Derckplantsoen

Bouw Heer Derckplantsoen in Akersloot eindelijk begonnen.

(Meer dan acht jaar geleden heeft het CDA gevraagd om te gaan bouwen. Gelukkig is het nu zover!)

Onder grote belangstelling vond op dinsdag 27 oktober 2015 om 15.15 uur het startschot plaats voor de bouw van het woning- en appartementencomplex op het Hr Derckplantsoen in Akersloot. Na een lange voorgeschiedenis: supermarkt, groots ontwerp, sloop woningen, protesten, overleggen met omwonenden en belanghebbenden is er nu gestart met de bouw (zonder bezwaarmakenden). De verwachtingen is dat volgend jaar zomer de sleutel overhandigd kan worden. Helaas ontvangen wij als fractie veel klachten over de toewijzingen van de woningen. Wij zullen het college daarover bevragen. Voor info over sociale huurwoningen: http://www.kennemerwonen.nl/index.php?page=heer-derckplantsoen

(Bij het startschot was een delegatie van het CDA aanwezig: Annelies Swart, Dorien Veldt, Maria Overtoom, Jan Buur) foto  foto belangstellenden