11 juli 2024

CDA bezoekt Buurtbakkie Akersloot

Woensdag 10 juli bezochten Maria Overtoom en raadslid Dorien Veldt namens het CDA Castricum Buurtbakkie bij “Het Schip” aan de Delving in Akersloot. In een heerlijk zonnetje dronken buurtbewoners gezellig een bakkie koffie of thee met heerlijke koek er bij. Welzijn Castricum organiseert zeer regelmatig deze bijeenkomsten waarvoor bewoners van de wijk een uitnodiging in de brievenbus krijgen. Welzijn Castricum, Kennemer Wonen en Vrijwilligers informatie Punt Castricum en een wijkverpleegkundige van Evean waren ook aanwezig. Het is een goede gelegenheid om vragen over vrijwilligerswerk te stellen en activiteiten die Welzijn Castricum organiseert onder de aandacht te brengen. Maar bovenal een mooie gelegenheid om andere buurtbewoners te ontmoeten, je verhaal te kunnen vertellen en een gezellig samenzijn.

Een prachtig initiatief waarvan ongeveer 20 inwoners gebruik van gemaakt hebben.

Op naar een volgende Buurtbakkie!