Harm Kruizenga

Biografie

Harm Kruizenga is geboren op 25-11-1942 in Loppersum en op 7 jarige leeftijd verhuist naar Coevorden, waar hij 65 jaar heeft gewoond. Zijn vrouw is 14 jaar geleden overleden en 6 jaar geleden ontmoete hij mevrouw Hanna Wolf, zijn tegenwoordige partner. Hanna is een echte Amsterdamse, geboren in de Jordaan. Hanna wilde absoluut niet naar Coevorden, dus verhuisde hij naar Landsmeer, waar hij nu 3 jaar woonachtig is met heel veel plezier. Gerard Knibbe vroeg hem een keer een fractie vergadering van het CDA bij te wonen. Harm is in Coevorden lange tijd voorzitter is geweest van het CDA en van het een kwam het ander.

Ambities

Ik wil graag bezig zijn met dingen die nut hebben. Soms zijn het kleine problemen die vanaf dag één zichtbaar zijn. Betere zorg voor onze ouderen, goed wonen voor iedereen, onderhoud van ons groen en de wegen in het dorp. Mijn ambitie is het oplossen van de werkelijke problemen die de Landsmeerders raken en deze wegnemen.

Uitdagingen

Politiek is vaak compromissen sluiten, maar daarbij de eigen waarden en het programma niet uit het oog verliezen. De belangen van en in Landsmeer staan bij het CDA altijd voorop. Het CDA is er voor de Landsmeerder! Het lukt helaas niet altijd om het een ieder naar de zin te maken. Maar we doen ons best om van Landsmeer de mooiste gemeente van Nederland te maken en te houden voor iedereen.

Harm Kruizenga