24 januari 2014

1e Westfries CDA Netwerkdiner geslaagd!

In een gevulde Zaal in Cáfe de Paus in Lutjebroek werd onder leiding van Hans Huibers met de sprekers en ondernemers uit de regio van gedachten gewisseld over de mogelijkheden van onze regio en de invloed die de politiek hierop kan uitoefenen.

De volgende zaken kwamen onder andere aan bod:

Minder regels en meer meedenken met de groeimogelijkheden van de ondernemers kwam onder andere aan bod, omdat meer werkgelegenheid voor iedereen een win win situatie is. het promoten van de Seed Valley, een grote business in onze regio, mag meer uitgedragen worden door de politiek. De overheid moet zich meer terugtrekken en meer aan burges en bedrijven zelf overlaten om de economie voor de toekomst weer gezond te maken. Visie, actie en passie borgen in een organisatie is belangrijk om te bloeien.

Al met al een zeer geslaagde avond, georganiseerd door de 7 westfriese CDA afdelingen. Een initiatief welke we volgend jaar zeker zullen herhalen. In gesprek blijven met de eigen ondernemers is zeer belangrijk.