13 september 2012

CDA feliciteert winnaars verkiezingen

Het CDA Hardenberg gaat, vergeleken met de landelijke verkiezingen in 2012 van 26,22 % naar 18,02 % van de uitgebrachte stemmen.

Het CDA constateert daarbij dat er in Hardenberg door de lokale en regionale CDA politici, leden en bestuurders, enthousiast campagne is gevoerd. Het fundament voor een CDA dat met nieuw elan landelijk aan de slag gaat, is gelegd en onze regio is daarbij duidelijk betrokken. Gelet op de voorlopige uitslag durven wij Eddy van Hijum uit Zwolle en nieuwkomer Agnes Mulder (geboren Hardenbergse), alvast van harte te feliciteren met het kamerlidmaatschap. Of Pieter Omtzigt met zijn voorkeursactie ook voldoende stemmen heeft gehaald om in de kamer te blijven zal de komende dagen duidelijk worden.

In Hardenberg gaan wij enthousiast verder ons gesteund wetend door een enthousiast team en ruim 6300 kiezers! Samen kunnen wij meer!