14 juni 2024

Handen uit de mouwen | CDA Hardenberg klust bij de Makelij in Dedemsvaart

Fractie- en bestuursleden van het CDA Hardenberg hebben vrijdagmiddag 14 juni de handen uit de mouwen gestoken bij De Makelij in Dedemsvaart. Het CDA Hardenberg zet zich graag in voor de samenleving. Niet alleen vanuit de gemeenteraad, maar ook door bijvoorbeeld organisaties, bedrijven en inwoners van Hardenberg fysiek en vrijwillig te helpen. Dat kan tijdens de landelijke actie van 'NL Doet', maar ook spontaan ergens in het jaar!

Vrijdagmiddag 14 juni werkten diverse CDA'ers zich in het zweet bij De Makelij in Hardenberg. Zo werd een schutting geverfd, de glazen pui schoongemaakt, het terrein opgeruimd en diverse kleine klusjes in- en rondom het gebouw van De Makelij.

De Makelij is een sociale en duurzame onderneming in Dedemsvaart. Het gaat ons om samenwerking en recycling. Samenwerking van kansarme en kwetsbare mensen met mensen die een steuntje in de rug kunnen en willen geven. Alle medewerkers hebben talenten die ze kunnen inzetten en zo mogelijk verder ontwikkelen. Door op deze manier samen te werken heeft de Makelij een samenbindende functie in het dorp Dedemsvaart en de gemeente Hardenberg.