21 juni 2024

Gezocht: Versterking voor CDA Olst-Wijhe voor 2026

Zet jij jezelf actief in voor de lokale samenleving? Dan zoeken we jou! Op 18 maart 2026 worden de gemeenteraadsverkiezingen gehouden. Dat lijkt ver weg maar de voorbereidingen zijn al in volle gang. De democratie is een waardevol goed. Iedereen kan daaraan bijdragen door te stemmen bij verkiezingen, maar ook door je in te zetten als volksvertegenwoordiger, steunfractie, bestuurslid en/of campagnevrijwilliger. Ben jij of ken jij iemand die betrokken is en graag actief mee wil denken? Laat het ons weten. Bel of mail Hans Kamphuis - 06-55833804 - [email protected] We gaan graag met je in gesprek!

Actief worden in de fractie?

Interesse in de gemeentepolitiek? Lijkt het je wat om raadslid te worden of mee te denken en doen als steunfractie? En wil jij eerst nog vrijblijvend een cursus ter oriëntatie volgen of meer leren over de gemeentepolitiek? Dat kan!

Bel of mail Hans Kamphuis voor meer informatie.