07 juni 2024

Kiezer bedankt

Kiezers bedankt voor jullie stem

Wij willen iedereen bedanken voor zijn of haar stem op het CDA. Om met Henri Bontenbal’s woorden te spreken: “Dat wij nu drie zetels halen is boven verwachting”. In de peilingen zou het CDA op twee zetels blijven steken. Uiteindelijk hoeft er maar één zetel ingeleverd te worden en dat is ten opzichte van de landelijke verkiezingen weer een stap in de goede richting. Volgens Henri bevestigt dit dat de strategie en koers die het nieuwe CDA laat zien gewaardeerd wordt en dat de kiezer weer vertrouwen in ons krijgt. Procentueel stemde 62% van de stemmers die landelijk voor CDA kozen opnieuw voor ons, wat in vergelijking met de andere partijen één van de betere resultaten is.

Wil jij ook meewerken aan een beter en fatsoenlijk land en/of ben je geïnspireerd door het verhaal van CDA? Stuur dan een mail naar: [email protected] Onze afdeling is altijd op zoek naar enthousiaste mensen die willen meehelpen aan een krachtig en nieuw CDA.