08 september 2012

Stem CDA, want samen kunnen we meer!

In de peilingen staat het CDA er niet goed voor, maar aan de campagne ligt dat niet. Ook in TV debatten komt lijsttrekker Buma goed voor de dag. De strijd gaat echter tussen Rutte en eerst Roemer en nu Samsom. Het blijkt erg moeilijk die aandacht te doorbreken. Ook onze afdeling draagt haar steentje bij aan de campagne: samen met de de afdelingen Meppel, Steenwijkerland en Zwartewaterland een debatavond in Wanneperveen, koffie en ijs op de markt in Staphorst en het uitbrengen en bezorgen van ons ‘CDA contact’.

Maar de echte peiling is 12 september. Met uw stem op het CDA helpt u aan het wegnemen van grote tegenstellingen op links en op rechts. De oplossing van veel problemen zal in het midden van het politieke spectrum liggen en daarvoor is het CDA nodig. Maar ook om evenwicht te houden tussen vergaand liberalisme op het gebied van onderwijs, winkelsluiting enz. Het CDA is niet tegen veranderingen maar wil ook verankerde verworvenheden zoals het bijzonder onderwijs, beschermen.