04 april 2016

Aankondiging 2 mei: Meet & debate met Tweede Kamerlid Hanke Bruins Slot en Statenlid Derk Boswijk

Altijd al eens willen weten wat de politiek doet voor jongeren? Wil je meer inzicht krijgen wat de provincie en de Tweede Kamer precies doen? Ideeen om verbeteringen aan te brengen in de provincie of in Nederland? Of gewoon zin om gezellig leeftijdsgenoten en volksvertegenwoordigers te ontmoeten? Kom dan op maandag 2 mei 2016 naar het provinciehuis van de provincie Utrecht voor de bijeenkomst 'meet & debate met  CDA Tweede Kamerlid Hanke Bruins Slot en CDA Statenlid Derk Boswijk'.

Allereerst zal Statelid Derk Boswijk ons het e.e.a. vertellen over het werk van de provincie Utrecht. Hierna zal CDA Tweede Kamerlid Hanke Bruins Slot het woord overnemen en ons meenemen in de wonderlijke wereld van de landelijke politiek. En de jongerenorganisatie CDJA zal vertellen wat zij precies doen voor jongeren. We sluiten de avond af met een borrel. Houd de facebookpagina in de gaten voor de laatste updates.

Wat: Meet & Debate met Tweede Kamerlid Hanke Bruins Slot en Statenlid Derk Boswijk

Wanneer: maandag 2 mei 2016

Hoe laat: 19:00-21:30 (19:00-19:15 inloop)

Waar: provinciehuis van de provincie Utrecht

Opgeven kan door te mailen naar [email protected] of door je aan te melden via het facebookevenement 'meet & debate met Tweede Kamerlid Hanke Bruins Slot en Statenlid Derk Boswijk'.