11 juni 2020

Aanmelden voor de Bart Krol Prijs

Afgelopen maanden hebben we gezien dat er heel veel mooie initiatieven zijn ontstaan om elkaar te helpen. Hartverwarmend om te zien dat buurtgenoten naar elkaar omkijken en zo veel mensen ineens weer oog hadden voor de noden van een ander. Als CDA-er springt je hart open van zoveel naastenliefde. Het bestaat dus nog, zeker ook onder jongeren.

Nieuwe verbindingen zijn ineens gelegd en spontaan zien we creatieve oplossingen onstaan voor maatschappelijke uitdagingen die er soms al even waren. Wij zijn op zoek naar deze nieuwe initiatieven en willen jullie vragen om ze te nomineren voor de Bart Krol-prijs. Dit jaar zullen we tijdens de ALV van november deze prijs voor verbindende maatschappelijke initiatieven weer uitreiken.

Ken jij zo een initiatief? Nomineer het dan via [email protected] onder vermelding van nominatie Bart Krol-prijs. Stuur ons een mail over het initiatief, welke mensen erbij betrokken zijn en wat het resultaat is van het initiatief. De jury onder leiding van Burgemeester Petra Doornebal zal tijdens de ALV in november de volgende winnaar bekend maken.

We zijn benieuwd!