Willem
10 september 2019

Activiteiten CDJA Utrecht in september

Het nieuwe seizoen van het CDJA Utrecht komt in september weer op gang. Nadat leden uit Utrecht en elders in het land het CDJA enthousiast hebben gepromoot op de UITmarkt, kan ons programma echt weer van start. Alle jongeren, zowel lid van het CD(J)A als geen lid, zijn van harte welkom om met ons te komen discussiëren, de sfeer te proeven, of gezellig te borrelen! Om geen van onze activiteiten te missen kun je de Facebook pagina liken, waar alle activiteiten op staan: https://www.facebook.com/utrechtcdja/

11 september opent het landelijke CDJA het nieuwe seizoen met een lezing in door Minister van Defensie Ank Bijleveld. Adres: boothstraat 10, Utrecht. Inloop 19:30, start 20:00. Iedereen is welkom!

16 september organiseert het CDJA Utrecht in de binnenstad van Utrecht een gezellige, laagdrempelige borrel voor kersverse CDJA leden en geïnteresseerden. Hier kun je de hele avond binnenlopen om de sfeer te proeven en vragen te stellen. Als je van plan bent langs te komen, stuur ons dan even een bericht!

Helemaal bijzonder is de is de halfjaarlijkse ALV van het CDJA Utrecht op 30 september. CDA-jongeren uit de stad én de hele provincie Utrecht bijeen om bij te praten, het afgelopen half jaar te bespreken en plannen te maken voor het komende half jaar. Bovendien worden er twee nieuwe bestuursleden voorgedragen. Na afloop is er een grote borrel. Hoewel ook dit in de binnenstad van Utrecht is, zijn leden en geïnteresseerden uit de hele provincie Utrecht uitgenodigd. Zo zal Hanke Bruins Slot, de nieuwe gedeputeerde van de Utrechtse Staten ook aanwezig zijn. Adres: nieuwgracht 61, Utrecht. Inloop 19.15.

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? Je kunt het CDJA Utrecht altijd bereiken op [email protected] of op 0624991577.