Esther de Lange
22 januari 2019

Bijeenkomst over Brexit met Esther de Lange in Bunschoten

De Brexit en de Spakenburgse(vis-)handel en bedrijven

Brexit, harde brexit, een uitgesteldebrexit, je hoort niets anders meer. Maar wat zijn nu de gevolgen voor mij en mijn viszaak, of mijn bedrijf? Tussen ons land en het Verenigd Koninkrijk ligt de Noordzee waar een groot gedeelte van de voor ons belangrijke visserij plaats vindt. Wat zijn de gevolgen van de Brexit voor onze Visserij en het Midden- en Kleinbedrijf?

Het CDA Bunschoten nodigt de Brexit-deskundige uit het Europese Parlement uit om daar met u over van gedachten te wisselen; Esther de Lange. Deze avond wordt samen georganiseerd met Statenlid Tineke Koelewijn. Ook in de Provincie leeft de vraag welke gevolgen de Brexit heeft voor ons Midden- en Kleinbedrijf.

Wie:             Alle CDA-leden en anderebelangstellendenuit Bunschoten en de regio, de leden van de Spakenburgsevishandelvereniging en de Bedrijvenkring

Waar:           Sponsorhome van SVSpakenburg,Westdijk 12, Bunschoten

Wanneer:     Vrijdagavond 1 februari 2019

Aanvang:     19.30 uur

Lees de hele uitnodiging hier of anders hier.