06 augustus 2019

CDJA op UIT-markt

Op 15 augustus zal de traditionele UIT-infomarkt plaatsvinden, waar wij als CDJA Utrecht natuurlijk bij zullen zijn met een kraampje. Dit is de ultieme kans om de aankomende studenten in Utrecht kennis te laten maken met de leukste PJO van provincie Utrecht!

Jij kan daar natuurlijk aan meehelpen. We zullen met een groepje (onder andere Utrechtse) CDJA'ers deze middag op de UIT-markt staan en informatie geven over het CDJA, merchandise uitdelen, leden werven en vooral een gezellige middag hebben. Iedereen is van harte welkom om mee te helpen; Utrechter of niet!

Tegen die tijd zal een appgroep aangemaakt worden voor onder andere de praktische informatie over waar we staan, hoe laat we meeten en hoe we het kraampje gaan inrichten. Als je (een deel van) deze middag erbij kunt zijn, zet je dan vooral op 'gaan', en stuur Rosa, Simon of Daan een appje of mail naar [email protected]!

Klik hier voor meer informatie.