Willem
24 augustus 2017

CDJA Utrecht - een nieuw begin!

Na een zomerstop gaat het CDJA Utrecht beginnen met een nieuw jaarprogramma, waarmee we onze betrokken ledenkring graag willen uitbreiden!

In totaal organiseren we 12 avonden in de vorm van mini-colleges over politieke geschiedenis en filosofie, waarbij elke drie avonden één thema centraal staat dat voor het CDA relevant was én is. Leden kunnen zich voor één track van drie avonden inschrijven en natuurlijk hopen we dat iedereen zo enthousiast is dat ze meerdere tracks zullen volgen. De eerste avond van de track zal vooral een informatief doel hebben en het thema toelichten. Jordi Wiersma, een ervaren CDJA'er en oprichter van stichting Landmerk, gericht op debat en retorica, zal ons tijdens deze avonden begeleiden. Tijdens de tweede avond gaan we actief aan de slag met simulatiespellen, retoricaoefeningen en debattrainingen. De afsluitende avond zal ingevuld worden door een externe spreker die over dit thema veel kennis heeft.

Verder willen we ons actief in gaan zetten voor de stad Utrecht. Denk hierbij aan het doen van een Presentproject of het helpen bij de voedselbank. Ook zullen we te vinden zijn op landelijke conferenties en andere activiteiten van het CDJA. We houden u op de hoogte van onze activiteiten! Voor meer informatie zijn we te bereiken via [email protected].